سردرد ناشی از مشکلات مربوط به چشم

افرادی که از سردردهای مکرر رنج می برند، بهتر است حتما معاینات چشمی را نیز انجام دهند، زیرا که برخی بیماریهای چشم می تواند از جمله دلایل بروز سردرد باشد. در برخی موارد، نگاه کردن طولانی مدت به کامپیوتر، کار کردن در نور نامناسب می تواند از جمله دلایل خستگی چشم و سردرد باشد.

سردرد ناشی از مشکلات مربوط به چشم

علل سردرد ناشی از مشکلات چشم

برخی دیگر مشکلات مربوط به چشم که در بروز سردرد موثرند عبارتنداز:
– آستیگماتیسم، زمانی که فرد برای بهتر دیدن بایستی با چشم نیمه باز به اشیا نگاه کند
– دوربینی
– پیر چشمی، اختلال دید در اثر بالا رفتن سن
– گلوکوم، افزایش فشار داخل چشم به دلیل مرض قند یا هر بیماری ای که منجر به بسته شدن مسیر خروجی مایع داخل چشم شود، که در نهایت منجر به آسیب عصب بینایی، تاری دید و سردرد می شود.
– آب مروارید، که با کدر و تیره شدن عدسی چشم همراه است، که می تواند منجر به تار شدن دید، فشار آوردن بر روی چشم ها و در نهایت سردرد شود.

افرادی که از سردردهای مکرر رنج می برند، بهتر است حتما معاینات چشمی را نیز انجام دهند، زیرا که برخی بیماریهای چشم می تواند از جمله دلایل بروز سردرد باشد..دکتر یاراحمدی متخصص مغز و اعصاب و فوق تخصص اختلال خواب از امریکا درمان های خاصی برای بیماران در مطب انجام می دهد . جهت مشاوره و مراجعه با شماره های ۰۹۳۰۶۴۸۷۸۷۸ و ۸۸۸۸۳۷۱۸ تماس بگیرید.برای ارتباط با دکتر به اینستاگرام مراجعه کنید .

درمان سردرد ناشی از مشکلات مربوط به چشم

افرادی که از عینک استفاده می کنند و دچار سردردهای متناوب می شوند، بهتر است حتما به چشم پزشک مراجعه کنند، در چنین شرایطی تغییر نمره چشم نیز می تواند یکی از دلایل بروز سردرد باشد.
اما بطور کلی درد چشم بیشتر به دلایل مغزی میباشد و انواع سردردهای شایع مغزی نظیر میگرن و سردرد تنشی میتوانند با تحریک شاخه چشمی عصب سه قلو باعث درد چشم شوند.